در ابتداء این جلسه شیخی ÙØ± مدیر ÙÙ† آوری اطلاعات Ùˆ توسعه مدیریت، به ØªØ´Ø±ÛŒØ Ù†ØªØ§ÛŒØ¬ ارزیابی عملکرد در شاخص های اختصاصی Ùˆ عمومی در ØÙˆØ²Ù‡ های معاونت ØÙاظت Ùˆ بهره برداری ØŒ Ø·Ø±Ø Ùˆ توسعه ØŒ مالی Ùˆ پشتیبانی پرداخت . Ùˆ سپس به لزوم Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ ØØ¯Ø§Ú©Ø«Ø±ÛŒ از ظرÙیت های دولت الکترونیک Ùˆ لزوم بهره گیری از سامانه های خدمات رسانی اشاره نمود . شیخی ÙØ± در پایان سخنان خود با بیان این نکته Ú©Ù‡ در ÙØ±Ø¢ÛŒÙ†Ø¯ ارزیابی ها نقاط ضع٠و قوت شناسائی میگردند Ø§ÙØ²ÙˆØ¯: در مسیر خدمات رسانی الکترونیک میبایست مراجعات ØØ¶ÙˆØ±ÛŒ به ØØ¯Ø§Ù‚Ù„ ممکن رسیده Ùˆ برنامه ها به سمت خدمات غیر ØØ¶ÙˆØ±ÛŒ والکترونیکی ارتقاء یابد .
در ادامه شهلایی مدیر عامل شرکت ØŒ ضمن تاکید بر تسریع در ÙØ±Ø§ÛŒÙ†Ø¯Ù‡Ø§ÛŒ دولت الکترونیک Ùˆ خدمات رسانی هر Ú†Ù‡ بیشتر به Ø°ÛŒÙ†ÙØ¹Ø§Ù† با بیان این نکته Ú©Ù‡ انجام این مهم ضمن تسهیل در انجام خدمات رسانی به مشترکین ØŒ گلوگاههای ÙØ³Ø§Ø¯ را مسدود خواهد نمود ادامه داد : دولت الکترونیک قابلیت آن را دارد Ú©Ù‡ رابطه میان دولت Ùˆ مردم را به طور Ú©Ù„ÛŒ متØÙˆÙ„ کند Ùˆ خدمات دولتی را کاملاً بهبود بخشد . شهلایی در پایان Ù…Ø¨Ø§ØØ« خود Ø§ÙØ²ÙˆØ¯ : پاسخگویی Ùˆ ارتباط الکترونیکی در تمام ÙØ±Ø§ÛŒÙ†Ø¯Ù‡Ø§ Ù…ÛŒ تواند این مهم را Ù…ØÙ‚Ù‚ نماید Ú©Ù‡ کلیه خدمات دولتی با کمترین هزینه ØŒ مناسبترین Ùˆ سریع ترین شیوه Ùˆ بالاترین Ú©ÛŒÙیت عرضه شود..